TworzymyGłos Regionu

reklama

Antkowiak przedstawia nową ulicę Bohaterów Westerplatte. Ma to być ciąg pieszo-rowerowy i miejsce spotkań
obrazek

Ulica Bohaterów Westerplatte stanie się ciągiem pieszo-rowerowym, zamknięta dla ruchu samochodowego. Ma to być miejsce spotkań mieszkańców Wschowy i nie tylko. - Są we Wschowie miejsca, gdzie mieszkańcy robią zakupy, my chcemy zaproponować mieszkańcom takie miejsce, gdzie będą mogli rodzinnie odpocząć w weekendy, jak i po skończonej pracy  - mówi kandydat na burmistrza Wschowy Konrad Antkowiak.

czytaj całość artykułu

Komentarze

avatar

avatar
~DO BUNTOWNIK
07.10.2018 19:36

PAN ANTKOWIAK TO PRZYSŁOWIOWY PIONEK DO GRY.Panie Antkowiak dlaczego nie zaprasza pan do spotkań z wyborcami pana Kraśnego, Wojcieszaka,Kola, Owoca,, Baszczyn Może się pan wypowie do mojego komentarza.Proponuje zając się sprawa kina Hel. Zrobić tam grupę działania. A pan już 22 października wyjedzie do Wrocławia i baj baj. taki wschowski stan tymiński.

avatar
~kto jest pionkiem
07.10.2018 21:01

To Gliński jest prawdziwym pionkiem w tej grze wyborczej rozgrywany oczywiście przez Asta. Po wypowiedziach mieszkańców Wschowy chociażby na forach internetowych Gliński chyba już wie, że będzie musiał za to poparcie słono zapłacić czyli: uzależnić się od wpływów politycznych, być na każde zawołanie partyjnych towarzyszy, realizować interes nie obywateli a partyjne interesy PiS. A zacznie się od skoku na kasę czyli stanowiska i etaty. Oczywiście ten scenariusz może się nie spełnić i na szczęście nadal zależy to od wyborców.

avatar
~GTX
07.10.2018 19:52

Wszystko ładnie ,pięknie ,ale jak dojadą mieszkańcy do swoich podwórek i garaży przy ul. Herbergera??? Będą wyjątki?? Czy może garaże wywieziecie poza miasto hmm???

avatar
~do GTX
07.10.2018 21:21

A jak dochodzą do garaży mieszkańcy Krakowa , Gdańska , Lodzi , Torunia i wiele innych miast . Pomyśl lub zapytaj mądrzejszych to ci powiedzą . Dostaniesz blankiet do wyjazdu i wjazdu i po problemie .

avatar
~Mm
07.10.2018 22:27

Tak beda wyjątki

avatar
~Wschowianka
07.10.2018 20:17

Najlepiej zamknac od razu wszystkie sklepiki na Westerpllatte bo pies z.kulawa noga tam nie dotrze teraz chociaz na parking przyjezdzaja i zakupy robia.A tak martwy rynek dla handlu zacznie sie od krzyżówki.Pan niech te pomysly realizuje we Wroclawiu chyba ze i tam juz pan z pomyslami przekombinowal.

avatar
~stary wschowianin
07.10.2018 22:16

Nie potrafię pojąć ludzi, którzy tego nie zrobili przy okazji tzw rewitalizacji starego miasta. Należało wszędzie zlikwidować idiotycznie wysokie krawężniki i zrobić strefę ograniczonego ruchu dla pieszych, rowerów i wolno jadących pojazdów. Wschowa ma taki klimat. Brawo Konrad! masz mój głos!

avatar
~MM
07.10.2018 22:31

Moj tez

avatar
~Gog
08.10.2018 14:21

Pamietajcie przy glosowaniu lista 17 pozycja 3

avatar
~Szykownie i stylowo
08.10.2018 09:43

Czy pomysł zamknięcia ruchu drogowego na ul. Boh. Westerplatte należy do pana Antkowiaka? Zdecydowanie nie należy. Chciałabym się dowiedzieć kto finansuje kampanię pana Antkowiaka- odowiedź namoje drugie pytanie jest odpowiedzią na pytanie pierwsze

avatar
~Nina
08.10.2018 11:28

Uściślijmy- zamknięcie ruchu na ul. Boh. Westerplatte to nic innego jak eliminacja konkurencji i przekierowanie potencjalnych przyjezdnych klientów do innych punktów handlowych we Wschowie

avatar
~Nina
08.10.2018 11:55

W 2010 roku pan Antkowiak startował już na radnego z listy obecnego burmistrza Wschowy. Zamknięcie ruchu ma spowodować przekierowanie przyjezdnych klientów do mającej powstać w mieście galerii .

avatar
~Burmistrz za dychę
08.10.2018 10:17

KW Antkowiak podobnie jak 12 lat temu zebrał grupkę młodych naiwnych i znowy będzie wydymany .Dwanaście lat temu przez Kuryłłę a teraz przez starych dymaczy partyjnych z SLD POnowoczesnej i PSL. Do drugiej tury nie wejdzie bo po prostu nie ma szans. A przed drugą turą zaplecze partyjne doradzi mu kogo poprzeć za stołki i kasę. Tak żeby się chociaż zwróciła kasa na torby. Czy ktoś z komentatorów wschowskich najlepiej z klakierów Antkowiaka, mógłby wyjaśnić co się stało z apelem Antkowiaka o piniondze na lepszą Wschowę. Czyżby uznał że już dość wpadek i po cichu wycofał się z prośby o jałmużnę.INTERNET PAMIĘTA, również hasła z 2006 roku i pana wynik wyborczy 39 głosów do rady miasta.

avatar
~Do Burmistrza za dychę .
08.10.2018 13:32

Jesteś naprawdę tak niedouczony czy tak perfidnie złośliwy ? Po pierwsze ,to każda kampania jest bardzo droga . Po drugie -przecież każdy komitet społeczny ma prawo zdobywać fundusze na kampanię wyborczą i powinien mieć konto ,żeby po wyborach mógł się i rozliczyć . A kto nie musi martwić się o pieniądze i kampanię ? Kandydat pis ,bo za niego załatwi to partia. Rozwiesi banery,plakaty na wszystkich słupach oświetleniowych .Za czyje pieniądze ? Za partyjne ? Nie ! Za nasze , tzw suwerena . Kandydat pis nie musi się nawet martwić o program ,bo partia mu napisze ,powie co należy mówić i robić .We Wschowie kandydaci na burmistrza ( w tym pan Antkowiak ,którego tak nie lubisz i wytykasz mu potknięcia ,czepiasz się drobiazgów) chodzą ,namawiają ,rozmawiają ,zdobywają głosy i muszą się martwic skąd wziąć pieniądze na banery ,gdzie przykleić plakat ,żeby armia pisowców nie zakleiła ,nie zniszczyła.W tym czasie kandydat pis spokojne objeżdża miasto rowerkiem .

avatar
~do do Burmistrza za dychę
08.10.2018 13:57

Jestem przerażony poziomem "odszczekiwania" się zwolenników pana Antkowiaka. Liczyłem na trochę więcej spokoju i kultury

avatar
~kabaret
08.10.2018 11:13

Pomysł fajny ale niestety nierealny przede wszystkim logistycznie.

avatar
~do do Brmistrza za dyche
08.10.2018 15:19

Tak, naprawdę ? dalej niedouczony ignorant ? A Twoje ,,odszczekiwanie' to pełna kultura ,no prost Wersal .Jesteś obrzydliwy w swoim rozumowaniu i wyczuciu smaku .

avatar
~Burmistrz za dychę
08.10.2018 12:29

No faktycznie to już trzecie podejści Antkowika do stołka samorządowego. Trzeba mu przyznać że ma parcie chłop na stolec. Widać że poglądy też mu się zmieniają co rusz . Widać że taka marionetka będzie dobrze sterowalna przez guru Krasego, Mazura i Baśczyna.

avatar
~Burmistrz za dychę
08.10.2018 14:11

Zgadzam się z panem który twierdzi że kampania jest droga. Natomiast każdy komitet wyborczy zbiera pieniądze, także PIS. Akurat wykonuję pewne usługi wszystkim komitetom i wiem jak to wygląda. Szczególna transparentność jest w komitecie PIS. U nich wpierw kandydat wpłaca pieniądze na konto w Warszawie a potem KW PIS z Warszawy przesyła zadeklarowaną kwotę mi jako wykonawcy zlecenia. I tak samo powinno wyglądać w każdym komitecie. Tak że znowu w płot internauto. To nie są pieniądze suwerena tylko kandydatów. Oczywiście nie jest wstydem że zbiera się pieniądze na kampanię,wstydem jest pisanie że to pieniądze dla lepszej Wschowy, a jak się zorientowali że jest to co najmniej nietakt to usunęli wpis z FB

avatar
~Do Burmistrz za dyche
08.10.2018 15:34

W każdym komitecie każdy kandydat najpierw wpłaca pieniądze. Nie każdy komitet ma jednak równe wprawa i nie może liczyć na pieniądze partyjne ,jak pis .Może pan odpowie dlaczego pisowcy okleili wszystkie słupy oświetleniowe ? Nie wie pan ?Ja wiem ,bo mają dużo ,dużo pieniędzy. Innych komitetów na to nie stać.

avatar
~do Burmistrz za dychę
09.10.2018 16:35

Co ty chłopie opowiadasz takie głupoty publicznie ! . Myślisz że masz głupców przed sobą . Każdy komitet zbiera pieniądze i tu zgoda . ale od kogo zbiera te pieniądze ? . Ja wiem że dostaje od swojej partii a partia zarabia na handlu ? , produkuje jakieś dobra na rynek krajowy ? czy dostaje dotacje od państwa czyli z budżetu krajowego na który my podatnicy się składamy . Więc to są pieniądze suwerena a nie żadnego kandydata . No i to twoje stwierdzenie jest chybione . Czy ty masz pojęcie ile kosztuje tylko jeden plakat wyborczy ? . Jak byś wiedział to byś nie pisał takich bzdur .

avatar
~Assasin
09.10.2018 08:09

Bravo Ty! koncept wzięty z fotografii z przed II wojny światowej!! pokaż jesio dzisiejszą ulicę kostki i targowisko na najszerszej ulicy we Wschowie! Zalatujesz mułem Panie Antkowiak! założę się że nikt z tej ulicy nie zagłosuje na Ciebie! bo mają pojazdy którymi muszą dojechać do pracy gdzieś tam ! bo we Wschowie nie ma zakładów pracy!! a Ty chceż stworzyć DEPTAK miejsce spotkań emerytów i rencistów...bezrobotnych!! STRZAŁ W KOLANO!!!!! tacy siedzą na rynku!!!buuuu ! a do tego Burmistrz musi wyglądać jak BURMISTRZ! A nie żul ubrany w garnitur!! człowieku odwiedź salon piękności!!! wiekowy jesteś - wiesz co to POLSILVER!? w tych wyborach mogę postawić na Ciebie ...(...) :)

avatar
~~do Burmistrz za dychę
09.10.2018 18:08

Zgodnie z Kodeksem wyborczym w wyborach do rady komitety wyborcze mogą wydatkować na agitację wyborczą wyłącznie ograniczone limitem kwoty. Każdy kandydujący wpłaca i wydaje na swoją kampanię np.radny do 1060 zlotych a pan Antkowiak zdaje się jako burmistrz/ chyba liczba mieszkanców gminy razy 60 groszy/ czyli około 13000 zlotych. Plakat jesli zamówi się odpowiedno dużo to chyba 10 groszy kosztuje Jak byś wiedział to byś nie pisał takich bzdur .

avatar
~wyborca
10.10.2018 15:38

Dobrze, że nie karają za marzenia. Niech zobaczy ilu Wschowian spaceruje po mieście, ile sklepów czeka na nowego właściciela bezskutecznie. Gdzie pański realizm panie Antkowiak!

avatar
~Realista
12.10.2018 17:03

Ludzie opanujcie się z tym Antkowiakiem!!! Jak ktoś jest świetnym specjalistą i pracuje w dużym mieście do tego w urzędzie, to świetnie zarabia i NIGDY nie wróci na prowincję, żeby być burmistrzem. On bajki opowiada! Poza tym już jedna była co 4 lata temu złote góry obiecywała i co z tego wyszło wielkie gów...

avatar
~dziadBorowy
13.10.2018 10:50

Ci którzy zagłosujecie na Antkowiaka obudzicie sie szybko z ręką w nocniku. To jest kandydatura na glinianych nogach, bez realnego programu i wiedzy ale wsparta dużym zapleczem w mediach społecznościowych i internecie ogólnie. Popieram ~Realiste, nikt kto jest dobry w swoim fachu i zarabia dobre pieniądze nie wróci na prowincję. Szczególnie że Antkowiak na tej prowincji nic do tej pory nie robił - jego misja zbawienia Wschowy to zwykłe bajki.

avatar
~Jeszcze Wschowianin
13.10.2018 11:03

Zastanawiam się jak długo jeszcze mieszkańcy naszego miasta tak bezrefleksyjnie będą głosować na tych samych ludzi przecież większość to w kółko te same osoby i dokoptowane osoby dla wypełnienia list. Ludzie jeśli naprawdę zależy Wam na naszym mieście to zagłosujcie na ludzi którzy coś w życiu zrobili i mają jakiś dorobek życiowy. Nie głosujcie na nieudaczników którzy liczą tylko na koryto , kapusi i donosicieli bez honoru.

avatar
~X do dziadborowy...
13.10.2018 12:02

Nie życzę sobie ja i moja rodzina jak również liczni znajomi by takie coś ja "dziadB..." nazywał nasze miasto , ..cyt. ..." wróci na prowincje"...." na tej prowincji....", jeśli już to ty jesteś tą PROWINCJĄ sam dla siebie i jak najszybciej powinieneś z naszego miast wyemigrować tam gdzie pieprz rośnie..... prowincjusz diady borowy !. A Pan Antkowiak to przyszłość i rozwój naszego Miasta i Gminy !!!!

avatar
~dziadBorowy
15.10.2018 15:58

Spokojna Twoja głowa klakierze Antkowiakowego komitetu, od dawna we Wschowie nie mieszkam i jedynie obserwuję ze smutkiem ten kabaret który się odbywa. Nie wiem dlaczego szanowny rozmówco uważasz że prowincja miałaby mieć dla mnie pejoratywny wydźwięk (bo nie ma), ale to że tak bardzo Cię to poruszyło może sugerować że masz na tym punkcie jakieś kompleksy. Szkoda, bo ja gdziekolwiek jestem z radością oznajmiam skąd pochodzę i nadal nie zmienia to faktu że pochodzę (o zgrozo) z prowincji! Życzę Panu więcej szacunku dla innych, a przede wszystkim dla siebie. Wtedy również kompleksów będzie mniej.

avatar
~Realista z prowincji
13.10.2018 12:10

Jakim trzeba być mieszkańcem, aby swoje z tak historyczne miasto nazywać PROWINCJONALNYM ??, tępota nie zna granic !, anty - mieszkaniec Wschowy krytykuje Kandydata na Burmistrza Pana Antkowiaka, który przynosi nam rozwój i modernizację !!!. To tak jak z Morawieckim: - smakowały mu w PO ośmiorniczki, w pisie odgrzewane kotlety, a ludowi poleca "miskę ryżu"........ Realista - prowincjonalista !

avatar
~ubawionyDoŁez
15.10.2018 18:58

To jeden z lepszych cytatów napisanych przez sztab Konrada Antkowiaka: "mieszkaniec Wschowy krytykuje Kandydata na Burmistrza Pana Antkowiaka, który przynosi nam rozwój i modernizację !!!." Ubawiłem się setnie. To jeszcze nie został burmistrzem ale już NAM PRZYNOSCI ROZWÓJ? No turlam się ze śmiechu. Wy tam w tym sztabie naprawdę myślicie że wyborcy łynką te manipulacje i posty pisane pod publiczkę? Brakuje tylko posta: kto jest Twoim idolem i dlaczego akurat Antkowiak.

avatar
~emi
16.10.2018 08:10

To nie Wrocław Panie Antkowiak... pomyślmy zmiana organizacji ruchu, ile ludzi tam będzie przesiadywać - trzeba znaleźć czas, w chłodne dni to nie będzie miało racji bytu, podobnie jak kiedyś na rynku... bardziej przydałyby się ścieżki rowerowe, rewitalizacja stadionu

avatar
~daffggg
30.10.2018 16:35

Czyli handel na ulicy klapnie,ludzie stracą swoj jedyny dochód i pracę,podobnie jak w LESZNIE na rynku.Ale czym się tu przejmować niech się inni przejmują.

avatar
~NN
03.11.2021 12:04

Niech ożywi plac wokół ratusza, bo na chwilę obecną wszystkie lokale tam sie zamykają.. A nie zamknie jedyny odcinek którym możne dojechać do "centrum" od miasta

Opisz szczegółowo, co jest niewłaściwe w komentarzu, który chcesz zgłosić do moderacji

Czy wiesz, że blokując reklamy blokujesz rozwój portalu zw.pl? Dzięki reklamom jesteśmy w stanie informować Cię o wszystkim, co dzieje się w naszym regionie. Dlatego prosimy - wyłącz AdBlock na zw.pl