Stosownie do zapisów Zarządzenia nr 71/16 Burmistrz Miasta i Gminy Szlichtyngowa z dnia 13 września 2016 r. w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu dofinansowania przedsięwzięć związanych z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Szlichtyngowa przy udziale środków pozyskanych w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i gospodarki Wodnej w Warszawie”, ubiegający się o dotację do wniosku winni dołączyć:
w przypadku demontażu pokryć dachowych, pakowania, załadunku, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest:
- tytuł prawny do nieruchomości/zgodę współwłaścicieli nieruchomości/zgodę wspólnoty mieszkaniowej/zgodę zarządcy nieruchomości
- zgłoszenie do Starostwa Powiatowego we Wschowie zamiaru zmiany pokrycia dachowego;
- pozytywną opinię Starosty Wschowskiego w sprawie zmiany pokrycia dachowego;
- pisemną zgodę (wszystkich współwłaścicieli) na wejście z robotami budowlanymi na teren nieruchomości;
- dokumenty wskazane w §4 regulaminu – dotyczy podmiotów dla których przyznana dotacja będzie stanowić pomoc de minimis.
w przypadku pakowania, załadunku, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest:
- tytuł prawny do nieruchomości/zgodę współwłaścicieli nieruchomości/zgodę wspólnoty mieszkaniowej/zgodę zarządcy nieruchomości
- pisemną zgodę (wszystkich współwłaścicieli) na wejście z robotami budowlanymi na teren nieruchomości;
- dokumenty wskazane w §4 regulaminu – dotyczy podmiotów dla których przyznana dotacja będzie stanowić pomoc de minimis.
Jednocześnie informuję, że jednym z warunków uzyskania dofinansowania jest wpisanie nieruchomości do inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest w Gminie Szlichtyngowa. Wzór do wypełnienia informacji poniżej.
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wtykło, pokój nr 1 Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa, tel. 65 5492 327.
Na stronie UMiG Szlichtyngowa można pobrać niezbędnie załączniki
Źródło: Gmina Szlichtyngowa