Targi te stanowią doskonałą okazję nie tylko do promowania produktów regionalnych na terenie Niemiec, ale także do promocji regionów, kultury i lokalnych tradycji. W trakcie Grüne Woche 2018 można było zapoznać się m.in. z tradycyjnymi produktami żywnościowymi, jak owoce, warzywa, ryby oraz produkty mleczarskie. Naturalnie nie zabrakło nalewek, ekskluzywnych win i niezliczonej ilości gatunków piwa z całego świata. Każde targi co roku mają tzw. kraj partnerski, który przewodzi targom i posiada on do dyspozycji swoją osobną halę 10.2. W tym roku krajem wiodącym była Bułgaria. Do Berlina przyjechało 1660 wystawców z 66 krajów i stoiska usytuowane były na 124 tys. m² i każdy chciał się pokazać z jak najlepszej strony. Także Polska, która ze swoją ofertą znakomicie wpisuje się w charakter tegorocznych, 83. już z kolei targów. Browar „EDI” swoim uczestnictwem na targach promował Powiat Wschowski, zapraszając uczestników targów do odwiedzenia naszego bogatego w lasy i jeziora regionu. Zarząd Powiatu Wschowskiego dofinansował koszty związane z wyjazdem Browar „EDI” na Międzynarodowe Targi Grüne Woche 2018.
Źródło: BROWAR „EDI”