Proponowany porządek obrad
1. Otwarcie sesji.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami.
4. Sprawy organizacyjne Rady.
5. Informacja o sieci szkół i przedszkoli.
6. Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy na rok 2016 Gminy Sława z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
7. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
8. Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Sława na rok 2017.
9. Projekt uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej gminy Sława na rok 2017.
10. Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXI/187/16 Rady Miejskiej w Sławie z dnia 20 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sława na lata 2017-2031.
11. Interpelacje i wnioski.
12. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
13. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
14. Zamknięcie obrad.