Artykuł sponsorowany
Punkt partnerski DHL Parcel to miejsce do łatwego nadawania i odbierania przesyłek krajowych i nie tylko. Nawiązanie współpracy z firmą kurierską jest proste i nie niesie ze sobą żadnych kosztów. To bardzo atrakcyjna oferta dla już istniejących punktów sprzedaży, które chcą rozszerzyć swoje usługi i zyskać nowych klientów. W Polsce funkcjonuje około 13 000 punktów DHL POP, a w każdym miesiącu otwierają się nowe placówki. Zanim otworzysz punkt DHL POP, warto zapoznać się dokładnie z regulaminami, przeczytać wszystkie informacje zawarte na stronie www, a także poszukać osób w sieci, które już współpracują z DHL i wypowiedziały się na ten temat. Jest zdecydowanie więcej zalet otwarcia punktu nadania i odbioru niż potencjalnych wad, dlatego warto wykorzystać dodatkową szansę na darmową reklamę i wzrost zaufania do prowadzonej przez Ciebie placówki. Sprawdź teraz, co musisz zrobić, aby otworzyć punkt DHL POP i jakie materiały otrzymasz od firmy DHL.
Otwarcie punktu partnerskiego DHL Parcel może wydawać się trudne, jednak nic bardziej mylnego. Firmie kurierskiej zależy na rozwijaniu sieci placówek współpracujących, dlatego wszystkie procedury zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Aby otworzyć punkt partnerski DHL Parcel, wystarczy posiadać lokal w atrakcyjnej lokalizacji i spełniać zaledwie kilka warunków. Do otwarcia punktu DHL POP potrzebne będą:
Firma zapewnia punktom pełne wsparcie, w tym kompleksowe szkolenie, które pozwoli na poznanie wszystkich reguł dotyczących przyjmowania i wydawania paczek, a także radzenia sobie w niestandardowych sytuacjach. Wszystkie zasady zostały tak opracowane, aby z czasem stały się intuicyjne i aby móc łatwo przeszkolić każdego nowego pracownika.
Firma DHL zapewnia dostęp do narzędzi elektronicznych DHL Parcel, w tym specjalnej aplikacji do obsługi paczek i klientów DHL Parcel. Punkty obsługi paczek deklarują z kolei ilość możliwych do przyjęcia przesyłek, dlatego nie należy obawiać się przepełnienia magazynu czy utraty płynności obsługi klientów placówki ze względu na pojawiające się coraz większe ilości przesyłek.
Punkty obsługi paczek mogą liczyć na materiały reklamowe od firmy DHL i należą do nich:
Usługi DHL Parcel cieszą się coraz większym zainteresowaniem osób prowadzących własną działalność, sklepów internetowych, a także konsumentów. Wiąże się to przede wszystkim z ogromną rozpoznawalnością marki. Charakterystyczne kolory (żółty i czerwony) plus nazwa sprawiają, że kurierzy i samochody DHL rozpoznawane są na całym świecie. Część rozpoznawalności marki przejmują właśnie punkty obsługi paczek, które zdecydują się na nawiązanie współpracy. Statystyki firmy kurierskiej dowodzą, że miejsca oznaczone jako punkt partnerski DHL Parcel zyskują średnio 100 dodatkowych klientów miesięcznie. To bardzo cenna zaleta, bo każdy dodatkowy klient niesie ze sobą potencjalnie większe zyski. Klienci, którzy przynoszą pojedyncze przesyłki, mogą oprócz nadania czy odbioru skusić się przy okazji na zakupy, czy skorzystanie z pozostałych usług punktu.
W punktach DHL Parcel można swobodnie nadać, odebrać czy zwrócić przesyłkę przy okazji dokonując drobnych zakupów, co dla wielu osób jest ogromną zaletą. Informacje o statusie przesyłki to kolejny element obsługi DHL, jaki cenią sobie klienci nadający paczkę krajową do dowolnego miejsca w Polsce w wybranym punkcie. W przypadku stałych klientów korzystających z usług DHL Parcel rabaty zostaną naliczone zgodnie z ich umową, Ty jako punkt nadania paczki nie musisz już nic robić. To łatwy i szybki sposób nadawania przesyłek na całą Polskę!