TERAZ18°C
JAKOŚĆ POWIETRZA Bardzo dobra
reklama

Artykuł sponsorowany

Czy samodzielna rekrutacja w branży e-commerce jest opłacalna?

pt., 30 września 2022 14:33

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego znacznie zwiększył zapotrzebowanie na specjalistów w branży e-commerce. Są oni niezbędni do sprawnego wdrożenia i utrzymania systemu sprzedaży internetowej. Jednak pozyskiwanie pracowników e-commerce nie jest łatwe. Wymaga dobrej znajomości branży i wiedzy technicznej. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, czy warto zrobić to samodzielnie.

Zdjęcie

Wykryto bloker reklam!

Treść artykułu została zablokowana, ponieważ wykryliśmy, że używasz blokera reklam. Aby odblokować treść, proszę wyłączyć bloker reklam na tej stronie.

Trudności w poszukiwaniu pracowników na własną rękę

Błędne jest przekonanie, że szukanie nowego pracownika wraz z agencją jest kosztowne. Przeciągające się procesy rekrutacyjne stanowią dla firmy ogromny wydatek. Skorzystanie z usług firmy zewnętrznej pozwala na zaoszczędzenie nie tylko czasu, ale i środków. Agencja pomoże również w wykonaniu analizy biznesowej, co skraca czas rekrutacji. Na czym polega taka analiza? Przed wystawieniem ogłoszenia pracodawca powinien odpowiedzieć sobie na pytania, które pozwolą mu znaleźć odpowiednie osoby. Przede wszystkim rekrutacja e-commerce wymaga określenia obowiązków nowego pracownika i umieszczenia go w strukturze firmy. Ważne jest również przemyślenie jakie dokładnie kompetencje powinien posiadać nowych specjalista. To pytanie z pozoru wydaje się być oczywiste. Jednak w tworzeniu dobrego zespołu e-commerce ważne jest, aby specjaliści byli dla siebie uzupełnieniem.

Samodzielne określenie profilu kandydata może stanowić problem. Ważne jest również miejsce, w którym będziemy poszukiwać specjalisty. Korzystając z usług agencji możemy dotrzeć z ofertą pracy dużo szerzej, niż gdybyśmy robili to samodzielnie. Firmy zewnętrzne wykorzystują do rekrutacji na przykład portale branżowe, ściśle związane z danym stanowiskiem.

Oferty agencji rekrutacyjnych

Szukając odpowiedniej firmy zewnętrznej warto zwrócić uwagę na ich ofertę. W branży e-commerce dobrze sprawdzają się agencje butikowe. Są to firmy zajmujące się poszukiwaniem specjalistów wyłącznie w ramach określonej dziedziny. Przykładem takiej agencji jest Veritas Recruitment. Jest to firma zajmująca się pozyskiwaniem talentów w branży digital e-commerce. Agencja prowadzi rekrutacje SEO, SEM, marketingowe i wiele innych. Dzięki wąskiej specjalizacji Veritas Recruitment jest w stanie pozyskiwać najlepszych ekspertów na rynku. Rekruterzy tej agencji również wywodzą się z e-commerce, dzięki czemu dysponują bogatą wiedzą branżową. Kompetencje kandydatów zostają sprawdzone już podczas pierwszej rozmowy, co oszczędza czas i budżet klienta. Chcesz zbudować wymarzony zespół e-commerce? Sprawdź ofertę agencji rekrutacyjnej Veritas Recruitment.

Reklama

Podsumowanie

    reklama

    Dla Ciebie

    18°C

    Pogoda

    Kontakt

    Nekrologi